
Nie ma się, co oszukiwać, że tegoroczny sezon będzie dobry. Rosnące ceny sprawiają, że uważniej oglądamy każdy grosz.
Szalejąca inflacja sprawia, że Polacy muszą ciąć koszty, a przynajmniej rewidować dotychczasowe wydatki. Ponieważ niechętnie rezygnujemy z przyjemności, wiele osób mimo, że przyjedzie nad morze, to będzie oszczędniej gospodarowało pieniędzmi. Częściej od lokali gastronomicznych turystów będzie można spotkać w marketach. Czemu będą sprzyjać rosnące ceny.
Obiektów noclegowych przybywa. Właściciele noclegów będą musieli konkurować na coraz trudniejszym rynku. Dlatego, część już teraz rezerwuje terminy na sesje zdjęciowe apartamentów. W końcu profesjonalne zdjęcia sprzedają noclegi. Dzisiaj duża konkurencja wymaga profesjonalnego podejścia do marketingu. Zobacz Fotograf wnętrz nad morzem Pobierowo i okolice. Rezygnuje się z ulotek, folderów i wizytówek, a stawia na nowe formy reklamy.
Trudniejszy rynek sprawia, że właściciele noclegów rewidują efektywność poszczególnych serwisów noclegowych i rezygnują z tych najmniej efektywnych. Co ciekawe, cześć z serwisów sama tworzy zapytania do obiektów ze swojej bazy, by sprawić wrażenie dużej ilości zapytań od turystów. Gdy porówna się to z ilością dokonanych rezerwacji, często okazuje się, że mimo wielu zapytań rezerwacji jest jak na lekarstwo. Właściciele noclegów przyznają, że trwa wymiana pokoleniowa, wśród stałych klientów i trzeba zdobywać młodszych gości.
Otwieranie nowego biznesu nad morzem w tym roku wiąże się z dużym ryzykiem. Nikt dzisiaj nie jest w stanie przewidzieć jaki to będzie sezon. Ciężko określić jak bardzo kryzys odbił się na portfelach Polaków. Dodatkowo, w tym roku łatwiej będzie podróżować za granicę, więc spora grupa z pewnością wybierze ten kierunek. Z drugiej strony do krajowych wczasów może zachęcać bon turystyczny.
Warto również pomyśleć o odpowiedniej reklamie obiektu, ponieważ turysta będzie coraz bardziej wybredny. Zobacz też Reklamy Pobierowo Wiele obiektów przez ostatnie dwa sezony z uwagi na pandemię oszczędzało na reklamie, dlatego w tym roku zainteresowanie nowymi reklamami jest duże.
Ceny materiałów budowlanych drożeją z dnia na dzień, a często występują problemy z dostępnością, więc wielu właścicieli ogranicza remonty do niezbędnego minimum. Z drugiej strony, czy będzie taniej?
Wszystko wskazuje na to, że w tej chwili więcej jest pytań, niż odpowiedzi, Miejmy nadzieje, że obecny przypływ problemów zamieni się w przypływ gotówki w sezonie.
Zobacz również:
Wójt zapowiada ulicę Gołębiewskiego
Tadeusz Gołębiewski nie żyje. Co z hotelem?
Ciało kobiety znalezione w łazience